- პროექტის მთავარი იდეამოსწავლეები ეცნობიან ისტორიულ ძეგლებს .
- პროექტის აქტუალიბა პროექტი ეხმარება მოსწავლეებს უკეთ გაეცნონ თავისი კუთხის ისტორიულ ძეგლებს
- პროექტის მიზნები ძეგლების გაცნობის პარალელურად მათემატიიკური
- უნარ ჩვევების გამოყენება
- პროექტის აქტუალობა ამ პროექტის განხორციელებაში დაგვეხმარება მათემათიკა და მისი გამოყენების უნარები .
ვადა 1 დღე .
მგზავრობა ავტობუსით .
საჭირო რესურსები ცნობარები , ციფრული ფოტოაპარატი, ვიდეო
პროფქტის მსვლელობა .
აქტივობა 1 .ვეცნობით გელათის ტაძარს ექსკურსიამძღოლი აცნობს მოსწავლეებს ბევრ ისტორიულ ფაქტებს . ვაკვირდებით ტაძარს . ვაფიქსირებთ მათემატიკურ ფიგურებს .
მოსწავლეები საუბრობენ სიმეტრიულ ფიგურებზე .ვიხმართ ციფრულ ფოტოაპარატს და ვიდეოს.
აქტივობა 2 .
ბაგრატის ტაძარი .ვეცნობით ჩვენი ქვეყნის უძველეს კულტურის ძეგლს .საოცარია მისი ადგილმდებარეობა . ძეგლის ულამაზესი ხედი .ტაძარი შედგება უამრავი გეომეტრიული ფიგურები დან . მოსწავლეები აფიქსირებენ სამკუთხედებს ,ოთხკუთხედებს ,სივრცულ ფიგურებს ,საუბრობენ სიმეტრიულ ფიგურებზე ,ხაზს უსვამენ იმას ,რომ სიმეტრია არის მშვენიერება . ვახდენთ ტაძრის სიმაღლის მიახლოებითი გამოთვლას .
აქტივობა 3 .ტაძარი მოწამეთა .
უმშვენიერესი ისტორიული ნაგებობა მოსწავლეები და მშობლები აღტაცებული არიან ტაძრის ნაგებობით, ,
უამრავ გეომეტრიულ ფიგურებს ამოიცნობენ მოსწავლეები ტაძრის ნაგებობაში .
პროექტი შემეცნებითია . ,ეხმარება მოსწავლეებს დაამყარონ კავშირი ისტორიას და მათემატიკას შორის .
პროექტის ხელმძღვანელი ლეილა კვანტალიანი .
აქტივობა 2 .
ბაგრატის ტაძარი .ვეცნობით ჩვენი ქვეყნის უძველეს კულტურის ძეგლს .საოცარია მისი ადგილმდებარეობა . ძეგლის ულამაზესი ხედი .ტაძარი შედგება უამრავი გეომეტრიული ფიგურები დან . მოსწავლეები აფიქსირებენ სამკუთხედებს ,ოთხკუთხედებს ,სივრცულ ფიგურებს ,საუბრობენ სიმეტრიულ ფიგურებზე ,ხაზს უსვამენ იმას ,რომ სიმეტრია არის მშვენიერება . ვახდენთ ტაძრის სიმაღლის მიახლოებითი გამოთვლას .
აქტივობა 3 .ტაძარი მოწამეთა .
უმშვენიერესი ისტორიული ნაგებობა მოსწავლეები და მშობლები აღტაცებული არიან ტაძრის ნაგებობით, ,
უამრავ გეომეტრიულ ფიგურებს ამოიცნობენ მოსწავლეები ტაძრის ნაგებობაში .
პროექტი შემეცნებითია . ,ეხმარება მოსწავლეებს დაამყარონ კავშირი ისტორიას და მათემატიკას შორის .
პროექტის ხელმძღვანელი ლეილა კვანტალიანი .
Комментариев нет:
Отправить комментарий